Kylie Jenner Lipkit (DUPE!) – Velvet K

kjv5

Het is echt weer een hele hele lange tijd geleden dat ik heb geblogd. Vandaag ben ik terug met een beauty review van een dupe van de o zo bekende Kylie Jenner Lip Kits. Nieuwsgierig?

kjv1

Je kunt echt enorm veel namaak beautyproducten op Aliexpress.com vinden. Ik weet dat vele zeggen dat daar slechte ingrediënten in zitten verwerkt, maar ik weet niet precies wat ik allemaal moet geloven. Na een aantal van zulke producten te hebben besteld werken ze gewoon nog fijn en heb ik er nooit geen huidirritaties aan over gehouden uit mijn ervaring.

kjv2kjv3

De originele Kylie lipkits zijn rond de $30, maar op Aliexpress kun je ze vinden voor nog geen €3,- per stuk. Ik heb deze al een tijd geleden besteld, dus ik kon de precieze link ook niet vinden maar zoek gewoon op “Kylie lipkit” en je krijgt een vast een hoop resultaten.

Helaas kan ik de echte en de dupe niet voor je met elkaar vergelijken, maar ik kan zeker zeggen dat deze verpakking toch heel veel op de echte lijkt! Ik heb de lipkit in Velvet K gekozen en volgens mij bestaat die kleur in de echte lijn van Kylie niet eens.. dus.

kjv4

In de lipkit zit een Matte Liquid Lipstick en een Lip Liner, beide in dezelfde kleur. Op de site leek dit een more bruine kleur, maar het bleek meer naar oranje/rood te neigen. Is niks mis mee, maar wel vervelend als je het echt gemunt had op een specifieke kleur.. Ook deze verpakkingen lijken bijna identiek met die van de echte lipkit.

kjv6

Er zit echt enorm veel product in de Matte Liquid Lipstick. De tube bevat een gewone lipgloss applicator die we gewend zijn. Ik ben zo benieuwd of deze dupe wel goed blijft zitten!

kjv7

Zo ziet de Kylie Lip Liner eruit. Geen potloodje wat je normaal niet, maar gewoon een stick met een soort creamy textuur. Helaas kun je dit potloodje ook niet aan de onderkant uitdraaien.

kjv8

Dit zijn de swatches van Velvet K. Wat geven deze twee beauty’s toch veel pigment! Wauw, ik sta er echt versteld van! Beide kun je makkelijk en soepel aanbrengen, ze voelen zacht aan en hebben ook nog eens een lekker geurtje 🙂

kjv9

Oeps.. Hier heb ik de swatches er geprobeerd af te halen met een make-up doekjes, maar zoals je kunt zien ging dat niet helemaal goed 😦 De stain van deze Matte Liquid Lipstick is gewoon zo goed dat hij er iets té goed op blijft zitten. Breng je deze ’s ochtends dus aan op je lippen, dan zul je in de avond na een aantal keer gedronken en gegeten te hebben de lipstick nog steeds goed zien! Ik weet niet helemaal of dat positief of negatief is. Wat vinden jullie?

kjv5

Dit was mijn review van de Kylie Jenner Lipkit van Aliexpress. Ik hoop dat ik alles goed uit heb kunnen leggen, want ik vind het eerlijk gezegd nogal moeilijk om hier een mening over te geven. Ik vind ‘m fijn te werk gaan, maar het eindresultaat is misschien iets te veel van het goede 😉

– Wat vinden jullie van deze DUPE?

Love,

Tionne 💋

Geef een reactie

