Delilah “I Want To Believe” Choker ❤

Delilah7

Laatst deed ik mee aan een hele toffe winactie van Delilah Shop! Ik viel in de prijzen en won echt een hele toffe choker 😀 Weet je niet wat een choker is? Dat lees je allemaal in dit artikel..

Oké.. een choker is een ketting die vrij kort bij je nek zit. Dus een kort kettinkje! Je hebt ze in veel verschillende soorten : Tattoo, Lace, Velvet, met een bedeltje.. noem maar op! Ik won deze van Delilah Shop dus met een supertof bedeltje.

Delilah2

De ketting kwam binnen in een lieve lila-kleurige envelop met daarin een wit cadeauzakje. En daar zat de choker in ❤ Ook zat er een briefje bij waar nog een berichtje opstond! Super lief Fleur..

Delilah11 Delilah9 Volg @fleurturenl èn natuurlijk @delilah_shop via Instagram!Delilah8Delilah1

Ik vind het gave kettinkje best te combineren met een school outfit of festival outfit. Bij veel meiden met een “Hipster” stijl zijn dit soort kettingen helemaal in! Ik ben er ook fan van 🙂

Delilah5

De ketting is echt van een top kwaliteit! Het touwtje zelf voelt zacht aan (gemaakt van suède : voelt zacht aan en gaat heel lang mee!) en is super stevig. Dat vind ik heel fijn, want dan geeft het niet zo’n goedkoop gevoel. Je kunt de choker tot ver verstellen met de sluiting.

Delilah3

En dan het bedeltje. Ik vind deze echt super gaaf! Er staat “I Want To Believe” op met een Aliën in een UFO 😛 Oeh.. en ook leuk om te combineren met de bekende Brandy Melville shirts!

Delilah4 Dit was eigenlijk alles wat ik wilde vertellen over deze prachtige choker en haar goede kwaliteiten! Ik ben er super blij mee. En daarom wil ik de hele lieve Fleur (@fleurturenl & @delilah_shop) bedanken voor mijn ketting ❤

Delilah6

Deze chocker met nog héél veel andere èn bijpassende armbandjes kun je allemaal voor prijzen onder de €4,95 bestellen door een DM-berichtje te sturen via Instagram @delilah_shop of een mail te sturen naar : contact.delilahshop@gmail.com

Delilah10

– Wat vinden jullie van chockers?

With Love,

Tionne ❤

3 gedachtes over “Delilah “I Want To Believe” Choker ❤

  1. Pingback: Brandy Melville – Aliën Shirt DUPE ❤ | By Tionne.

Plaats een reactie