Brandy Melville – Aliën Shirt DUPE ❤

bmdupe2

Brandstore NL op Instagram (@brandstore.nl) had laatst een supergave winactie opgesteld! En daar wilde ik graag aan medoen.. Wat bleek dus, ik had het shirtje gewonnen!! 😀 Alles en meer over het shirt en Brandstore NL zelf in dit artikel..

Misschien was het al opgevallen.. maar een van de Fashion stijlen dit jaar is onder andere ook de “Hipster” stijl. Een soort van Tumblr/Hipster stijl. Tja, ik kan het niet echt precies uitleggen? Maar klik op deze link en je zult wat foto’s krijgen van dat soort stijl.

De shirtjes van Brandy Melville vind ik daar ook echt bij passen. Misschien heb je ze al wel eens gezien? Simpele shirtjes met zwart-witte strepen of gewoon in het grijs en dan met zo’n Aliën “logo”. Brandstore.nl gaf dit shirt dus weg, supergaaf.. Het is wel een dupe, maar ik kan je zeggen dat dit shirt er gewoon exact op lijkt. ❤

bmdupe1

Yay! Ook de choker vind ik er wel bijpassen. Daar schreef ik ook een artikel over! Het shirtje was ONE SIZE en mij past hij perfect! Er stond binnenin dat het een XS/S was, dus voor sommige word dit een crop top. Hihi.. wel tof als je van crop tops houd natuurlijk 😉

bmdupe3

Ook zat er een armbandje bij, echt heel lief!

bmdupe4

Alles kwam in deze supergave envelop! OMG ❤ Ik ben helemaal in love met deze envelop.. Super gaaf zeg. Ik wil eerlijk gezegd wel weten waar ze die heeft gehaald. En ook heel mooi als achtergrond voor foto’s, dus deze bewaar ik!

Neem jij ook een kijkje op het Instagram aacount van @brandstore.nl ? Ze verkopen er vele dupes die echt heel erg betaalbaar zijn voor zo’n goede kwaliteit 🙂

bmdupe2

– Wat vind je van het T-shirt?

With Love,

Tionne ❤

3 gedachtes over “Brandy Melville – Aliën Shirt DUPE ❤

  1. Super leuk shirt! Ik kwam onlangs ook hun instagram tegen, en wil er ook wat bestellen. Hoelang duurde het voordat je het had? en is hun instagram echt betrouwbaar?

    Like

Plaats een reactie