Q&A #2 – ByTionne. ❤

Naamloos

Hey lieverds! Iedere maand komt er op mijn Blog een Q&A Online.. Dit doe ik zodat jullie mij steeds een beetje beter leren kennen en omdat ik het natuurlijk super tof vind om jullie vragen te beantwoorden en dit is alweer het 2de deel! 💋 Heb ik je al nieuwsgierig gemaakt? Lees dan mee..

Laten we gewoon gelijk beginnen met de vragen..

QA22

1. Wat is je muzieksmaak?

Ik luister graag naar Little Mix en Ariana Grande.. Ook vaak rap, R&B en liedjes uit de Top40. Ja, eigenlijk van alles wat! Muziek van Melissa Steel en Major Lazer songs staan bij mij ook vaak op! Ik kan mijn smaak niet echt omschrijven, maar ik hoop dat je er een beetje een beeld van kunt krijgen 🙂

2. Naar welke Youtubers kijk je het liefst?

Mijn Youtube lijst staat echt bomvol! Ik kijk dagelijks de vlogs van Manon en Mascha en mijn algemene favorieten zijn toch wel Beautygloss, Dylanhaegens, Esmée Geel, Fleurture, All About Leonie, Furtjuh, Iamtheknees, Jiami, LaurDIY, Manon Tilstra, Miranda Sings :P, NikkieTutorials, Passion for Fashion, Sharon van Bommel, Sophie, TheBudgetBlog en nog véél meer! Sorry.. maar anders werd de lijst echt te lang! Haha..

fallmu13x

3. Ga je ooit beginnen met Youtube?

Oeh.. deze vraag kreeg ik heel vaak! Het antwoord daarop is.. JA 😀 Ik zou het heel graag willen, maar ik moet eerst nog een goede filmcamera vinden en een mooie achtergrond in mijn kamer maken. Maar een Youtube-kanaal van mij kun je zeker nog verwachten! Nog niet dit jaar, maar in 2016 zeker. Lieve Youtubers hebben jullie nog tips?

QA23

4. Wat is je favoriete make-up merk?

Mijn favoriete budgetmerken zijn Essence en W7! Essence om alle leuke make-upjes en W7 vooral om de  prachtige oogschaduw-palette dupes.. ❤ Ook ben ik natuurlijk een enorme fan van MAC.

5. Liever één MAC product of tien Catrice producten?

Catrice is top, maar toch zou ik in één keer een tof en duur product van MAC aanschaffen, want ik heb al genoeg budget producten en je zou mij dan veel blijer maken met als voorbeeld MAC Soft & Gentle van €29,50.

QA24

6. Waar shop je het liefst je kleding?

Ik ga vaak naar de H&M, Primark, CoolCat, JD Sports en De Bijenkorf. Sinds kort heb ik zelf ook weer wat toffe kledingwinkels ondekt namelijk de Pull&Bear en de Berschka! ❤

QA26

7. Zonder welk product, kledingstuk, welke accesoire of make-up ga je de deur niet uit?

Ik ga werkelijk nooit de deur uit zonder mijn parfum, een ring (op dit moment is mijn favoriet deze Cartier dupe van @bleusevil), mijn G-shock horloge en natuurlijk mijn favoriete mascara en eyeliner! Leuke vraag.. 😉

QA27

8. Liever iedere dag een andere kleur wenkbrauwen, of een andere kleur wimpers?

Whaatt!! Hahah.. wat moeilijk! Natuurlijk wil ik dat allebei liever niet, maar als ik toch moest kiezen zou ik voor de wimpers gaan, omdat bruin nog wel een beetje op zwart lijkt en blauwe wimpers kan ook nog wel meevallen. Maar mijn wenkbrauwen op deze foto zul je nooit meer zien! 😛

9. Tegen welke blogger kijk je echt op?

Ik kijk op tegen de liefste Bloggers! Dat zijn Esmée van beautybyesmeex, knappe Fleur van fleurture, Leonie van AllAboutLeonie. Omdat zij gewoon zulke prachtige foto’s maken.. ♡

10. Wat is je favoriete feestdag?

Moeilijk.. Ik vind mijn verjaardag altijd super tof, maar dat is natuurlijk geen nationale feestdag 😛 Ik vind de tijd rond Sinterklaas en Kerstmis altijd dé gezelligste tijd van het jaar, dus Sinterklaas en Kerstmis. Ik heb er nu al zin in!

BESTMARBLEWTF

Dit waren de vragen en mijn antwoorden van de Q&A! Ik hoop dat jullie er van genoten hebben en ik wil de meiden heel erg bedanken voor al de leuke vragen.. 💕

With Love,

Tionne ❤

Dit bericht werd geplaatst in TAG en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

2 gedachtes over “Q&A #2 – ByTionne. ❤

Plaats een reactie