Trind S/S Riviera Life ’16 ❤

trindrl7

Voor het voorjaar en de zomer van 2016 lanceert Trind de Riviera Life collectie. Een collectie met 6 verzorgende lakjes in een Limited Edition. De heldere en verfijnde collectie bevat een naturel wit, het zachtste baby roze, een felle koraal, een klassieke scarlet roze, een verrassende paars en een stoere navy blauw. Met deze collectie neemt Trind je mee op reis naar de Franse Riviera, waar we genieten van het strand, de zee en de zon..” – Trind Cosmetics.

trindrl1

Oh, wat vind ik Trind toch een leuk merk! De flesjes en de kleurtjes maken mij helemaal vrolijk, en vooral ook weer deze nieuwe frisse lente/zomer collectie 🙂

Ik was héél nieuwsgierig naar de kleurtjes toen ik het pakketje kreeg. Ik ontving weer een mooi, chic doosje met 6 gloednieuwe kleuren.

trindrl8

De kleuren zijn inderdaad heel erg mooi! Heel fris ook, doet me denken aan een vanille-aardbeien ijsje, zomer bloempjes of de blauwe zee..

Let’s start with the swatches..!

trindrl9trindrl10trindrl21

Summer Cloud

Ik had ‘m eerlijk gezegd met met meer dekking verwacht, maar eigenlijk is dit ook wel leuk zo! Erg zacht en licht voor (zoals Trind het al zegt) als je eens geen zin hebt in veel kleur, maar je wel behoefte hebt aan een verzorgde, gemanicuurde look. ♡

 

trindrl12trindrl11trindrl22

Oh Bardot!

Ook weer zo’n lief zacht kleurtje. Zo valt je natuurlijke zongebruinde huid extra op met dit lichte nagellakje..

 

trindrl13trindrl14trindrl23

Tropezian Sunset

In het echt is dit zonder grappen een feestje! De koraalkleur spat van haast van je nagels af, en is meer dan opvallend. Trind : “Deze kleur is fun, flirty en schreeuwt zomer!“. Meer hoef ik denk ik niet te zeggen 😉

 

trindrl15trindrl16trindrl24

Meet me in Nice

Oh yes.. Ik hou van rood. Dus deze kon zeker niet missen! Trind noemt dit een scarlet roze, maar ik weet niet of het aan mij ligt? Maar ik zie er meer rood in, het kleurtje is lekker dekkend en zal iedere huidskleur of leeftijd goed staan.

 

trindrl17trindrl18trindrl25

Lavender Fields Forever

Lavender Fields Forever is een verrassende, energieke kleur die doet denken aan de eindeloze lavendel velden in de Provence. Deze paarse tint is verrassend goed te combineren en flatteert de meeste huidtinten.” – Trind Cosmetics

 

trindrl19trindrl20trindrl27

Mediterranean Sea

Deze navy blauwe kleur is de donkerste van de hele collectie, dat betekent natuurlijk niet dat hij niet zomers genoeg is! Want je kan ‘m zeker dragen voor een dagje strand of shoppen in Barcelona 😉

. . .

trindrl6

Dit waren dan de 6 nieuwe lakjes met de swatches! Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om mijn review te lezen 🙂

Trind is bij deze verkooppunten te koop en de lakjes kosten €10,12 per stuk!

Bedankt!

– Welke kleur is jouw favoriet?

With Love,

Tionne 💋

4 gedachtes over “Trind S/S Riviera Life ’16 ❤

Plaats een reactie