KIKO Review ❤

kiko11

Een aantal weken geleden is dan ook eindelijk een KIKO Store in Eindhoven geopend! Lekker dichtbij.. Misschien heb je in de Photo Diary al gezien dat ik er vorige week Vrijdag eens langs ben geweest en ik heb een aantal hele mooie producten kunnen scoren voor een laag prijsje.. Lees je mee?

Toen ik deze hemelse beauty-winkel instapte wist ik niet waar ik nou moest kijken. Het was heel druk en er was zo veel make-up! Ik besloot eerst bij de lipproducten te kijken..

kiko17

Toen kwam ik deze beauty tegen.. ❤

kiko13

Ik had de Smart Lipstick in 918 even geswatcht en ik was gelijk verkocht! Deze is zóó mooi 😍

 

Ik vind het leuk dat de prachtige budget lipstick in een doosje zat.. Dat geeft het nou net wat luxe 🙂

kiko14

De huls is verder heel simpel. Mat, zwart maar wel heel mooi!

kiko18

kiko19

Ik moet wel zeggen dat de lipstick geen ultieme dekking geeft, maar juist een heel licht “shiny” tintje.. Jullie weten dat ik daar van houd 😉

KIKO Smart Lipstick – 918     €2,70

Daarna ging ik even verder kijken bij de oogschaduws.. Zoveel kleuren, mat, glanzend, high pigmented. Zo veel keus!

kiko113

Ik was opzoek naar een nieuw donker kleurtje, en deze was perfect!

Ook dit product zat weer in een doosje. De kleur die ik koos was “126”. Hmm.. eigenlijk vind ik het aan de ene kant wel jammer dat KIKO geen namen heeft verzonnen voor de make-up.

kiko114

De oogschaduw ziet er naar mijn mening goed uit!

kiko115

De kleur lijkt op de foto misschien mat, maar eigenlijk geeft deze prachtige oogschaduw juist lekker wat glittertjes af.. Niet te veel, maar precies goed! Het pigment is niet helemaal top, maar ik vind het wel prima voor de prijs.

KIKO Highly Pigmented Eye Shadow – 126     €2,00

Het een na laatste KIKO product is ook weer een hele mooi oogschaduw.. Ik vond zelf dat ik nog geen warme roze/paarse kleur had, dus was ik daar naar opzoek.

kiko118

Deze “Infinity Eye Shadow” is gemaakt voor het CLICS systeem, wat inhoud dat deze mono’s eigenlijk in een groot samengesteld palette horen te zitten. Maar goed, de kleur was gewoon mooi en ik nam ‘m mee.

kiko116

KIKO you’re so great! ♡

kiko117

De kleur die ik koos heette trouwens “232”.

kiko119

Ik vind het pigment echt.. WAUW! Voor deze prijs en deze dekking zou ik er wel honderden van willen ❤ Het heet ook niet voor niets “Highly Pigmented Eye Shadow”. Deze kleur heb ik ook gebruikt voor mijn #ILBmakeuptip! Echt zóó nice.

KIKO Infinity Eyeshadow – 232     €1,60

En dan ben ik nu alweer aangekomen bij het laatste product. Een product wat ik echt heel hard nodig had 😛

kiko110

TOPCOAT! Haha.. hier valt weinig over te zeggen. Ik heb ‘m al getest en hij dekt goed en laat mijn nagellak tot zo’n 4-5 dagen niet chippen. Brengt ook niet streperig aan, dus is helemaal top!

KIKO Nail Laquer – 200 Transparent     €1,70

Zoals je hebt gelezen en gezien ben ik erg enthousiast over de KIKO producten en loop ik daar vast nog vaak binnen.. Wat me wel op het einde opviel, is dat de nagellak wel gewoon een nummer en een naam hebben en de rest van de make-up alleen een nummer. Maar goed.. heel blij ben ik dus met mijn KIKO stuff. Haha 😉

– Wat vond jij het mooiste product?

With Love,

Tionne ❤

 

 

2 gedachtes over “KIKO Review ❤

  1. Pingback: November Favorites ❤ | By Tionne.

Plaats een reactie